Sinds het begin in 1969 met de verkoop van antieke sieraden op de Antiquarius-markt, Chelsea, met nu meer dan 50 jaar ervaring, zijn Butler en Wilson gedurfde, glamoureuze kristallen kostuumjuwelen gaan definiëren voor generaties vrouwen, gezinnen en trouwe consumenten. Het vermogen om door de jaren heen mee te veranderen met de tijd en mode heeft Butler en Wilson 'Costume royalty' (British Vogue) gemaakt. Geleid door de charismatische, design visionaire en originele oprichter, Simon Wilson, Butler en Wilson hebben lang het gesprek geleid over hoe je het beste kunt accessoriseren met collecties originele, handgemaakte stukken die inspireren, versterken en altijd een verhaal vertellen.
Butler en Wilson zijn nog steeds gevestigd in het vlaggenschip Fulham Road-boetiek, de eerste winkel die in 1972 werd geopend, en hebben altijd de modetrends overstegen om trouw te blijven aan hun grillige maar decadente visie, terwijl ze aan de top van elke culturele tijdgeest bleven. Van de kenmerkende billboard-campagnes van beroemde filmgezichten, waaronder Catherine Deneuve en Faye Dunaway (het eerste sieradenbedrijf dat dit deed), de kristallen sieraden als een bepalende look voor schermpersonages zoals de tv-hit Dynasty uit de jaren 80, in samenwerking met catwalkontwerpers Giorgio Armani om een limited edition-collectie om de opening van Buckingham Palace voor het publiek te vieren en een jubileumshow ten behoeve van Breast Cancer Care - de vele gedenkwaardige momenten van Butler en Wilson worden in twee boekedities in kaart gebracht, die ook de sieradenbeelden gebruiken om de dramatische veranderingen in de mode door de jaren heen.
Butler en Wilson zijn nog steeds gevestigd in het vlaggenschip Fulham Road-boetiek, de eerste winkel die in 1972 werd geopend, en hebben altijd de modetrends overstegen om trouw te blijven aan hun grillige maar decadente visie, terwijl ze aan de top van elke culturele tijdgeest bleven. Van de kenmerkende billboard-campagnes van beroemde filmgezichten, waaronder Catherine Deneuve en Faye Dunaway (het eerste sieradenbedrijf dat dit deed), de kristallen sieraden als een bepalende look voor schermpersonages zoals de tv-hit Dynasty uit de jaren 80, in samenwerking met catwalkontwerpers Giorgio Armani om een limited edition-collectie om de opening van Buckingham Palace voor het publiek te vieren en een jubileumshow ten behoeve van Breast Cancer Care - de vele gedenkwaardige momenten van Butler en Wilson worden in twee boekedities in kaart gebracht, die ook de sieradenbeelden gebruiken om de dramatische veranderingen in de mode door de jaren heen.
Sorry, there are no products in this collection